Re: [ANSOL-geral] Re: “A Microsoft é muito mais aberta do que as pessoas pensam”

Daniel Sousa daniel sousa.cc
Sexta-Feira, 24 de Junho de 2011 - 10:40:14 WEST

Citando o site do GNU: «“Free software” does not mean “noncommercial.” A
free program must be available for commercial use, commercial development,
and commercial distribution. Commercial development of free software is no
longer unusual; such free commercial software is very important. You may
have paid money to get copies of free software» (
http://www.gnu.org/philosophy/free-sw.html )

http://www.publico.pt/Tecnologia/a-microsoft-e-muito-mais-aberta-do-que-as-pessoas-pensam_1499856?p=1